Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
DESIGNED BY JOOMLATD

Dla beneficjenta

Dla beneficjenta

Ankieta monitorująca z realizacji operacji

Administrator on poniedziałek, 06, listopad 2017 11:18.

Informujemy, że każdy Beneficjent, który uzyskał dofinansowanie w zakresie poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, jest zobowiązany do złożenia ankiety monitorującej z realizacji operacji .

Ankieta -  formularz .pdf
Ankieta -  formularz .doc

Ankieta ma na celu sprawdzenie poziomu realizacji Strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność dla obszaru LGD Zielone Mosty Narwi.

Ankietę monitorującą dla projektów zakończonych Beneficjent ma obowiązek złożyć do Biura Lokalnej Grupy Działania Zielone Mosty Narwi w wersji papierowej osobiście lub drogą pocztową na adres: Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica:
- do 14 dni od momentu otrzymania płatności ostatecznej,
- do 14 dni na prośbę LGD Zielone Mosty Narwi celu monitorowania poziomu realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju,
- w kolejnych latach kalendarzowych następujących po roku otrzymania ostatniej płatności. Każda kolejna ankieta składana jest do 31 stycznia danego roku (wyjątek stanowi Beneficjent, którego projekt jest projektem nieinwestycyjnym taka osoba/instytucja/organizacja wypełnia ankietę jeden raz).

Pytania dotyczące Ankiety prosimy kierować do Biura LGD Zielone Mosty Narwi, Tel.23 691 88 55 lub 502 240 357.

UWAGA! W przypadku realizacji więcej niż jednej operacji, Beneficjent składa ankietę dla każdej z nich oddzielnie.

Wnioski o płatność

Administrator on środa, 04, październik 2017 19:14.

Aktualne formularze wniosków o płatność w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność znajdują się na stronie internetowej www.arimr.gov.pl

Portal ogłoszeń - wybór oferty w trybie konkurencyjnym

Administrator on środa, 04, październik 2017 19:11.

W celu zapewnienia Wnioskodawcom/Beneficjentom PROW 2014-2020 możliwości wywiązania się z obowiązku wyboru oferty w trybie konkurencyjnym, od dnia 18 marca 2017 r. ARiMR udostępniła specjalny portal, na którym Wnioskodawcy/Beneficjenci działań/poddziałań/typów operacji oraz pomocy technicznej, realizowanych w ramach PROW 2014-2020, będą zobowiązani zamieszczać zapytania ofertowe na wykonanie robót budowlanych, usługi lub dostawę maszyn czy urządzeń niezbędnych do wykonywania określonego rodzaju działalności.
Portal jest dostępny pod adresem www.portalogloszen.arimr.gov.pl
Opublikowanie zapytania ofertowego na Portalu Ogłoszeń ARiMR jest możliwe po zalogowaniu się loginem i hasłem nadanym przez ARiMR. O uprawnienia do zamieszczania ogłoszeń na Portalu należy wystąpić składając Wniosek o nadanie uprawnień do Portalu Ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Przed wypełnieniem Wniosku należy zapoznać się z Instrukcją wypełniania Wniosku o nadanie uprawnień do Portalu Ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Wzory powyższych dokumentów dostępne są do pobrania na Portalu Ogłoszeń ARiMR w dziale "Wzory dokumentów".
Przeglądanie opublikowanych na Portalu zapytań ofertowych jest możliwe bez konieczności logowania.

Obowiązek stosowania konkurencyjnego trybu wyboru wykonawców dotyczy wnioskodawców oraz beneficjentów pomocy i pomocy technicznej, przyznawanej w ramach PROW 2014-2020 w formie refundacji kosztów kwalifikowalnych, tj.:

  • wnioskodawców / beneficjentów, którzy nie są zobowiązani do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - dla wszystkich zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo - finansowym operacji o wartości powyżej 20 tys. zł netto;
  • wnioskodawców / beneficjentów zobowiązanych do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych - dla wszystkich zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo - finansowym operacji o wartości powyżej 20 tys. zł netto i zamówień o wartości poniżej 30 tys. euro oraz dla zamówień wyłączonych spod ustawy o zamówieniach publicznych na podstawie przepisów o zamówieniach sektorowych.

Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej - otwórz

Oznakowanie projektów w ramach PROW 2014-2020

Administrator on środa, 04, październik 2017 19:09.

Wydawanie opinii w zakresie możliwości zmiany umowy - informacje

Administrator on środa, 04, październik 2017 19:07.

Informujemy, że pismo dotyczące wyrażenia opinii w zakresie możliwości zmiany umowy o przyznaniu pomocy zawartej przez Beneficjenta z Zarządem Województwa Mazowieckiego należy kierować do Rady LGD Zielone Mosty Narwi, Al. Jana Pawła II 1, 06-121-Pokrzywnica. Pismo w tej sprawie należy składać w Biurze LGD Zielone Mosty Narwi w Pokrzywnicy.
W piśmie należy wskazać numer i datę umowy o przyznanie pomocy, zakres zmiany umowy, oraz podać dane wniosku o przyznanie pomocy którego dotyczy umowa (nr wniosku: ZMN.0720 -….; tytuł operacji:…..) oraz dane Beneficjenta.
Prosimy o dołączenie do pisma kopii pierwszej strony umowy o przyznaniu pomocy oraz kopii tych stron umowy, na których znajdują się zapisy do zmiany.
W przypadku zmiany zakresu rzeczowo-finansowego operacji (np. zmiana planowanego do zakupu sprzętu, maszyn, urządzeń) należy do pisma dołączyć uaktualniony wniosek i biznesplan.
Wydając opinię Rada dokonuje analizy wpływu zmiany na zgodność operacji z LSR oraz lokalnych kryteriów wyboru oraz zakresem tematycznym, a także operacja spełnia minimum punktowe warunkujące wybór operacji, o którym mowa w art.21 ust. 6 pkt 2 ustawy o RLKS oraz nadal mieści się w limicie środków podanym w ogłoszeniu naboru wniosków o przyznanie pomocy. Jeżeli planowana zmiana umowy nie wpływa na dokonaną w momencie wyboru operacji ocenę, Rada wydaję pozytywną opinię podejmując uchwałę w zakresie możliwości dokonania zmiany umowy. Jeśli planowana zmiana powodowałaby, że operacja nie zostałaby wybrana przez LGD do finansowania, Rada dokonuje ponownej oceny zmienionego zakresu operacji pod kątem zgodności w LSR oraz lokalnymi kryteriami wyboru operacji, podejmując uchwałę potwierdzającą brak zgody na zmianę umowy.

Przykład pisma - opinia o zmianę terminu

Przykład pisma - opinia o zmianę zakresu rzeczowo-finansowego

TOP