Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
DESIGNED BY JOOMLATD

Aktualności

Konkurs „Smak ekologicznej żywności”

Administrator on wtorek, 21, luty 2017 11:58.

Departament Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego ogłasza konkurs wiedzy o rolnictwie i produkcie ekologicznym pn. „Smak ekologicznej żywności”. Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych klas IV–VI oraz gimnazjalistów z województwa mazowieckiego.

Konkurs rozegrany zostanie w dwóch etapach. I etap zaplanowano w dniach 1 marca–18 kwietnia br. W terminie 19 kwietnia–23 czerwca br. odbędzie się II etap. Uczestnicy będą mieli do rozwiązania test składający się z 33 pytań jednokrotnego wyboru i trzech pytań otwartych.

Podczas finału laureaci I, II i III miejsca w obu kategoriach wiekowych otrzymają m.in. książki, pomoce edukacyjne, drobny sprzęt multimedialny. Miłą niespodzianką będzie także wycieczka dla uczestników konkursu i ich opiekunów (Pałac Kultury, Stare Miasto lub ZOO) do ustalenia w terminie późniejszym.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czerwcu (w okolicy zakończenia roku szkolnego).

Szczegóły

Portal Ogłoszeń ARiMR dla Wnioskodawców/Beneficjentów.

Administrator on poniedziałek, 20, luty 2017 10:54.

ARiMR przygotowuje specjalny portal, na którym wnioskodawcy/beneficjenci działań/ poddziałań realizowanych w ramach PROW 2014-2020 będą zobowiązani zamieszczać zapytania ofertowe, np. na wykonanie usługi lub zakup maszyn czy urządzeń niezbędnych do wykonywania określonego rodzaju działalności. Portal ma zapewnić wnioskodawcom/beneficjentom PROW 2014-2020 możliwości wywiązania się z obowiązku wyboru oferty w trybie konkurencyjnym.

Portal będzie dostępny od 18 marca 2017r. pod adresem www.portalogloszen.arimr.gov.pl

Opublikowanie zapytania ofertowego na Portalu Ogłoszeń ARiMR będzie możliwe po zalogowaniu się loginem i hasłem nadanym przez ARiMR. O uprawnienia do zamieszczania ogłoszeń na Portalu należy wystąpić składając Wniosek o nadanie uprawnień do Portalu Ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Przed wypełnieniem Wniosku należy zapoznać się z Instrukcją wypełniania Wniosku o nadanie uprawnień do Portalu Ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Wniosek o nadanie uprawnień do Portalu Ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (wraz z instrukcją) dostępny jest na www.arimr.gov.pl

Przeglądanie opublikowanych na Portalu zapytań ofertowych będzie możliwe bez konieczności logowania.

Od dnia uruchomienia portalu ofertowego, zamieszczenie zapytania ofertowego będzie jedynym sposobem pozyskania wykonawcy / dostawcy. Oznacza to, że dotychczasowy tryb wysyłania trzech zapytań ofertowych do wybranych wykonawców / dostawców, zostaje zastąpiony publikacją zapytania ofertowego na Portalu Ogłoszeń ARiMR.

Konkurs „Polska wieś – dziedzictwo i przyszłość” - IX edycja

Administrator on czwartek, 16, luty 2017 11:38.

Fundacja na rzecz Rozwoju Polskiego Rolnictwa we współpracy z Wydawnictwem Naukowym Scholar ogłosiła IX edycję konkursu „Polska wieś – dziedzictwo i przyszłość”. Patronat honorowy nad konkursem objął Polski Komitet ds. UNESCO.

Celem konkursu jest promocja polskiego rolnictwa, problematyki związanej z obszarami wiejskimi, dziedzictwa kulturowego oraz wzbogacenie publicznej debaty na temat polskiej wsi.

W ramach konkursu kapituła oceni prace w dwóch kategoriach:

1. Prace naukowe (m. in. prace doktorskie), popularno-naukowe i inne nienależące do tych dwóch kategorii, ale prezentujące szczególnie inspirujące i innowacyjne spojrzenie na problematykę rozwoju wsi;

2. Prace prezentujące dorobek kulturowy kraju i regionu, opisujące inicjatywy lokalne, dziedzictwo historyczne wsi (monografie wsi, archiwalne zbiory zdjęć stanowiące element dokumentacji, pamiętniki) oraz prace ilustrujące przykład sukcesu w rozwoju polskiej wsi.

Spośród zgłoszonych prac Kapituła Konkursowa wybierze dwa wyróżniające się opracowania. Zwycięzca w każdej z kategorii otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 tysięcy złotych. Nagrodzone prace będą mogły być wydane w postaci książkowej w Wydawnictwie Naukowym Scholar.

Termin nadsyłania prac 28 lipca 2017r.

Regulamin i wymagane dokumenty dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej organizatora www.fdpa.org.pl

Portal Ogłoszeń ARiMR - informacje

Administrator on czwartek, 16, luty 2017 10:26.

ARiMR przygotowuje specjalny portal, na którym wnioskodawcy/beneficjenci działań/ poddziałań realizowanych w ramach PROW 2014-2020 będą zobowiązani zamieszczać zapytania ofertowe, np. na wykonanie usługi lub zakup maszyn czy urządzeń niezbędnych do wykonywania określonego rodzaju działalności. Portal ma zapewnić wnioskodawcom/beneficjentom PROW 2014-2020 możliwości wywiązania się z obowiązku wyboru oferty w trybie konkurencyjnym.

Portal zostanie udostępniony do 18 marca br., natomiast 30 dni przed planowanym udostępnieniem Portalu, ARiMR opublikuje szczegółowe informacje dotyczące jego lokalizacji, obsługi oraz o sposobie nabywania uprawnień niezbędnych do zalogowania się na Portalu.

Od dnia uruchomienia portalu ofertowego, zamieszczenie zapytania ofertowego będzie jedynym sposobem pozyskania wykonawcy / dostawcy. Oznacza to, że dotychczasowy tryb wysyłania trzech zapytań ofertowych do wybranych wykonawców / dostawców, zostaje zastąpiony publikacją zapytania ofertowego na Portalu Ogłoszeń ARiMR.

Obowiązek stosowania konkurencyjnego trybu wyboru wykonawców dotyczy wnioskodawców oraz beneficjentów pomocy i pomocy technicznej, przyznawanej w ramach PROW 2014-2020 w formie refundacji kosztów kwalifikowalnych, tj.:

  • wnioskodawców / beneficjentów, którzy nie są zobowiązani do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - dla wszystkich zadań ujętych w zestawieniu rzeczowo - finansowym operacji o wartości powyżej 20 tys. zł netto;
  • wnioskodawców / beneficjentów zobowiązanych do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych - dla wszystkich zadań ujętych  w zestawieniu rzeczowo - finansowym operacji o wartości powyżej 20 tys. zł netto i zamówień o wartości poniżej 30 tys. euro oraz dla zamówień wyłączonych spod ustawy o zamówieniach publicznych na podstawie przepisów o zamówieniach sektorowych.

Wyżej wymieniony obowiązek zostaje wprowadzony na mocy przepisów zmienionej Ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, wchodzących w życie w dniu 18 stycznia 2017 r. w związku z tym, dla umów o przyznanie pomocy zawartych (tzn. podpisanych) od dnia 18 stycznia 2017 r., przy wyborze wykonawcy należy stosować tryb konkurencyjny wynikający z art. 43a ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 (Dz. U. poz. 349 i 1888, z 2016 r. poz. 337 i 1579 oraz z 2017 r. poz. 5).

Do dnia umożliwienia udostępniania zapytań ofertowych w sposób określony w ww. artykule ustawy, zapytanie ofertowe jest udostępniane różnym podmiotom co najmniej przez:
1) zamieszczenie tego zapytania na stronie internetowej podmiotu obowiązanego do jego udostępnienia różnym podmiotom - w przypadku gdy posiada taką stronę;
2) skierowanie tego zapytania do:
a) co najmniej trzech potencjalnych wykonawców,
b) wszystkich potencjalnych wykonawców - w przypadku gdy istnieje mniej niż trzech potencjalnych wykonawców.

Dla spraw wszczętych i zakończonych zawarciem (tzn. podpisaniem) umowy o przyznaniu pomocy przed dniem 18 stycznia 2017 r. stosuje się Zasady konkurencyjności, wynikające z umowy o przyznaniu pomocy wraz z załącznikami.

Rekrutacja do Programu Liderzy PAFW

Administrator on środa, 15, luty 2017 09:45.

Liderzy PAFW to innowacyjny i kompleksowy program rozwojowy dla liderów i liderek– osób zaangażowanych w działanie na rzecz rozwoju lokalnych środowisk, a w szczególności dla realizatorów Programów Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Jeśli działasz na rzecz swojej społeczności, a chcesz robić to jeszcze skuteczniej – Fundacja Szkoła Liderów zaprasza Cię do Programu Liderzy PAFW! Jeśli znasz osobę, którą uważasz za lidera/liderkę – poleć jej Program!

Szczegółowe informacje o rekrutacji oraz o Programie - TUTAJ

Zgłoszenia za pośrednictwem www.liderzy.pl - przyjmowane będą do 8 marca 2017 roku.

Do zgłoszenia należy załączyć CV i dwie rekomendacje.

Szczegółowych informacji udzielają:
Julia Szcześniak,Agnieszka Szelągowska,
tel.: 510 078 760 lub 22 556 82 65 (w godz.: 9:30-17:00)
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Źródło: http://www.liderzy.pl/

TOP