Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Październikowa Promocja LGD

Administrator on 26 październik 2014.

W październiku LGD Zielone Mosty Narwi uczestniczyło w dwóch wydarzeniach, w których mogło promować podejmowane działania.

Na zaproszenie Pana Krzysztofa Nuszkiewicza - Dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Golądkowie, LGD Zielone Mosty Narwi było współwystawcą stoiska szkoły w dniu 12.10.2014r. podczas wydarzenia pn. „Promocja projektów realizowanych w ramach podejścia LEADER: Współpraca szkół rolniczych i LGD - uroczystości dożynkowe wydarzeniem kulturalnym regionu”. Na stoisko dostarczono materiały promocyjne i gadżety. Podczas dożynek w Domu Polonii w Pułtusku można było m.in. zwiedzić stoiska przygotowane przez 45 szkół rolniczych podległych Ministrowi Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz stoiska LGD.

Promocja LGD ZMN w Pułtusku-Dożynki - 12.10.2014

Innym wydarzeniem dającym możliwość promocji LGD, było szkolenie zorganizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w dniu 22.10.2014r. Szkolenie zatytułowane było "Produkt lokalny i tradycyjny - identyfikacja i wprowadzenie na Listę Produktu Tradycyjnego". Wykłady szkoleniowe prowadził Pan Krzysztof Zaniewski z Wydziału Rolnictwa i Żywności Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. LGD Zielone Mosty Narwi było nie tylko uczestnikiem tego szkolenia, ale również współprowadziło w/w szkolenie - zadanie to wykonywał Albert Jaworski - Prezes LGD Zielone Mosty Narwi. Pracownicy biura przygotowali także kącik promocyjny, gdzie osoby uczestniczące w szkoleniu mogły zapoznać się informacjami o LGD, Lokalnej Strategii Rozwoju i działaniach  podejmowanych przez LGD, w tym przede wszystkim o przeprowadzonych naborach wniosków w ramach LSR (ulotki informacyjne: "Dobre praktyki", "LSR ... - Cele, przedsięwzięcia, wskaźniki", "Proces uzyskania dofinansowania..."). Rozdawano także gadżety promocyjne (torby, maskotki, długopisy, odblaski, breloki, smycze, notesy). Ważną częścią szklenia była degustacja produktów lokalnych, w tym m.in. zupa opieńkowa (Młyn Gąsiorowo), przecieraki ze skwarkami i cebulą (Młyn Gąsiorowo), śledzie z cebulą w oleju lnianym „Kowalski”, nalewki, fafernuchy (Kuźnia Kurpiowska Pniewo), smalec, chleb, marynaty, obwarzanki. Na zakończenie uczestnicy szkolenia, którzy zajmują się produkcją różnych wyrobów, mogli zaprezentować swoją działalność/swoje produkty w formie krótkich wystąpień.

Promocja LGD ZMN w Gąsiorowie 22.10.2014